You and me baby!

Fan vad jag har svårt med att börja ett blogginlägg haha. Vet aldrig vad jag ska börja med men ändå är det alltid samma sak "Hej, ligger i sängen..". Haha jag ligger faktiskt i sängen med fetaste huvudvärken just nu... har precis börjat bli frisk nu orkar inte att jag ska bli sjuk igen. Känner mig jättedålig, var ute igår en liten stund med blött hår och mina toppar frös till is. Aja jag klarar mig. 
Imorgon är det praktik, en vecka kvar har jag! Har saknat barnen, kan tänka mig att jobba med det här faktiskt, älskar barn och tycker om att gå till ett jobb där man är bland människor hela tiden. Synd att jag missade några dagar förra veckan men var så jävla förkyld, hade vart omöjligt att vara där bland en massa barn. 
 
Igår var jag med M, vi fikade inne i stan och sen myste vi här ett tag. La mig vid 03 och vaknade vid halv 10 idag. 
En väldigt bra grej med praktiken är att jag har fått som vana att vakna tidigt, älskar att jag inte sover bort hela dagarna längre. 
 
Hittade en rolig lista som jag lägger upp här om en liten stund. Sån med frågor o svar ni vet? Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0