@ work!

Hejhej! Gud vad glad man blir av solen! Går ju inte att må dåligt när det börjar bli soligt och ljust i Sverige! 
Sitter iallafall på jobbet just nu i Sturegallerian på Box Experience, jobbar ju extra här, i sommar kan det bli mycket jobb här och det är ett sånt roligt jobb också, sälja häftiga upplevelser och kundbemötning, love it! 
Funderar på att köpa fallskärmshoppning härifrån, nånting jag ALLTID velat göra och SKA göra, måste ba hitta nån som vågar göra det med mig haha. 
 
Igår var min sista dag på praktiken, skönt på ett sätt men tråkigt också, saknar barnen mer än jag trodde att jag skulle göra. Man blev lixom fäst vid dem. 
 
Idag lutar det mot utgång men vet inte hur pigg jag kommer att vara efter jobbet, slutar lixom 19:00 idag. 
 
Aja nu måste jag jobba, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0