Bed of roses

Hej! Ligger i sängen just nu och spelar LOL för fullt. Har faktiskt suttit exakt HELA dagen och skypeat och spelat LOL med André och Pas. Haha no life just nu men fan kan ju inte gå ut när jag är så sjuk så får underhålla mig här hemma. 
 
Vi hade en liten tjejkväll jag, mamma och systrarna. Vi gjorde ansiktsmask och målade naglarna o' så, mysigt. 
 
Det är så svårt o blogga när man inte gör ett skit om dagarna, längtar bara till sommaren och till att börja använda alla sommarkläder, bli brun, sommarkvällar, utgång på sommaren är så jävla mycket bättre än vintern. 
Att sitta på uteserveringar hela kvällarna och bara njuta av vädret, av att det ALDRIG blir mörkt. 
 
Men snart så, känns som att våren är på väg nu när man äntligen får se sol efter flera månader av mörker. 
Idag stannar jag nog hemma, skulle in till stan och äta middag med bästa Nicole men jag mår inte bra så det får bli o' kurera sig en dag till, suck. 
 
Ne nu ska jag ut och ta en cigg sen spela, puss!
 
Saknar ghettot i Libanon också, haha <3 lillasyster o' jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0