2013-09-14

Hejhej! Det var ett bra tag sen jag var här och bloggade men nu tänkte jag att jag var sugen på att skriva av mig lite så here we go. Har alltid tyckt att det vart roligt med bloggar men så tråkigt o blogga när man inte har något speciellt att skriva om lixom.... 
Så vad har hänt i mitt liv sen jag skrev sist, hm, jag var ju i Spanien för att hälsa på Pas. Sen kom vi hem och hon också och så åkte jag iväg till Spanien igen till mormors lägenhet där, hyrde bil och var där i 10 underbara dagar. Dagarna tillbringades i bilen, på stränder, i havet och i butiker. Det var en riktigt skön och avkopplande semester. 
 
Med mitt plugg så går det skit bra, har 4 kurser kvar som ska va klara innan december sen är jag helt färdig och redo för att jobba! Hihi längtar så himla mycket, börjar bli för tråkigt att bara vara hemma hela tiden, man dör ju. 
 
Annars går allt jättebra, jag och min älskling Mayk har vart tillsammans i snart ett och ett halvt år och vi kunde inte vara lyckligare tillsammans. Jag älskar den människan över allt annat! 
 
Ne nu ska jag äta någonting, juste jag har slutat röka så jag äter som en kossa just nu haha har gått upp 3 kg så väger 56 nu. Skönt faktiskt, när fettet sätter sig på rätt ställen haha! 
 
Puss!
 
Lite bilder från senaste Spanien resan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0