Onsdag 15e Maj!

Hejhej! Väldigt länge sen jag skrev, har haft annat att tänka på men nu blev jag sugen på att blogga igen faktiskt :)
Så vad har hänt den sista tiden då.. skolan går jätte bra faktiskt, för en gång skull haha, är klar med min kurs i december och då är jag färdigutbildad barnskötare, sen ska jag jobba nått år sen fortsätta med pluggandet så jag kan bli lärare kanske!
Annars så har jag bara umgåtts med min familj, vart med mitt hjärta mayk, vi firade 1år tillsammans förra månaden, världens bästa par tycker jag att vi är, hihi!
Idag var jag i Kista med mami, vi gick runt och tittade lite tills vi inte orkade mer, nu sitter jag i soffan nyduschad och tittar på Family Guy med familjen, förutom lillasyster Pascal som är i Spanien, saknar henne som fan :(

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0