Saturdaaay!

Helo! Sitter på jobbet just nu, hade inga planer på att jobba idag men när dom frågade mig om jag kunde jobba på en lördag(ob) så tackar man ju inte nej haha. Jobbar till 17 idag, sen åker jag hem och fixar mig sen kommer älsklingen och plockar upp mig så drar jag och sover i tälje. Var jätte länge sen! 
 
Igår efter jobbet köpte jag en fet oxfilé pizza, hade inte ätit på heeela dagen så jag åt för första gången i hela mitt liv upp en HEL pizza själv. Stolt haha. Efter hoppade jag in i duschen, Nicole kom över och förade med Pas och sen drog dom ut och festade och jag somnade faktiskt. Var så jävla trött. Nu är jag utvilad iallafall och glad på jobbet!
 
Tycker alla borde kolla in va häftiga upplevelser vi säljer på vår hemsida www.boxexperience.com :D
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0