Hold tight!

Hejhej! Ligger i sängen och lyssnar på musik och tittar igenom gamla bloggar, hitta en massa gamla bilder på mig och vänner och läste en massa med gamla inlägg. Fattar inte hur mycket mitt liv har ändrats på bara ett år. Det är helt stört. 
Någonting som förändrade mig helt som person och allt omkring mig, hur jag ser på saker och ting och sånt är att jag gick in i en deprission år 2011. I slutet av 2011 hände nånting, vet inte riktigt vad det var men det var det värsta jag har vart med om i hela mitt liv. Hade ingen livsglädje, brydde mig inte om jag var död eller levde, ena sekunden hade jag den största rädslan jag någonsin känt och andra sekunden var jag helt död inombords, det var så sjukt. 
Sen efter jag kom förbi det där, tog ungefär 6-8 månader att bli nästan helt frisk, kan inte säga att det är 100% borta för ibland kan man ju bli lite påverkad eftersom att det var något som tog på mig så himla mycket. 
Men idag när jag tänker tillbaka så känner jag mig typ helt frisk, är så himla lycklig, har ingenting att vara olycklig över. Jag är så glad och så himla mycket starkare efter allt jag har gått igenom. Jag tror också att det hände av en anledning, för nu är jag här idag och det är exakt såhär det ska vara! 
 
Vad mycket grejer kan ändras, vänner kommer och går, vad man gör med sitt liv, hur man ser på saker och ting. Såna grejer som händer en sätter så mycket i perspektiv. Man ser allt annorlunda efter, smågrejer blir inte lika viktiga längre lixom. Äsh går inte o förklara men tänkte bara säga att det känns som att det alltid blir bättre, vad det än är så löser det sig! 
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0