Confused..

Jag har legat och tänkt nu hela dagen vad det är som stör mig och varför jag är så rastlös hela tiden och har kommit fram till att jag inte riktigt vet vad jag vill göra med mitt liv. 
Visst jag pluggar just nu och som det ser ut så kommer jag att jobba med barn om jag inte pluggar vidare och blir lärare dvs. Jag kan tänka mig att göra det men å andra sidan så vill jag jobba NU och göra nånting om dagarna. 
Har praktik denna vecka sen är det tillbaka till bara plugg. Jag pluggar på distans så är hemma hela tiden, plugget ska ju föreställa "heltid" men jag gör klart grejer så fort att det inte alls är heltid för mig. 
Så tänker jag, okej då kan jag börja jobba så länge, men vafan ska man jobba med som inte kräver någon speciell utbildning? Någonting man tycker om ändå... I have no idea. 
 
Ser på alla andra som är så himla duktiga som jobbar och gör grejer om dagarna och önska att jag också gjorde det. Dem som jobbar med något som dom älskar... Måste ta tag i grejer nu fan. 
 
Ne ska sitta och kolla om det finns lite jobb på deltid så länge... puss!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0