2013-03-03

Hejhej! Några dagar sen nu va.. haft fullt upp faktiskt. Hela denna vecka har jag haft praktik, kul som fan med lite omväxling sen vet man ju aldrig om det blir jobb där i framtiden! Har haft väldigt väldigt mycket plugg men klarar mig bra där, fått B och C på allting där så känns as bra att jag är duktig för en gång skull. 
 
Imorgon ska jag upp 06:30, hoppaaaas jag inte snoozar och kommer försent. Måste fan lägga mig snart för jag kommer aldrig komma upp annars... var på gymmet för någon timme sen, känns as skönt, körde hårt med lillasyster idag faktiskt. 
 
I helgen har jag bara tagit det lugnt, vart med min älskling, tittat på fotbollsmatch, bio, ätit middag och myst. 
Btw, titta ALDRIG på den där Texas chainsaw filmen, den SÖÖÖG. Värsta jag vart med om. 
 
Nu ska jag faktiskt ta och lägga mig, puss! 
 
Do what makes u happy!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0