Smörgåstårta!

Hejhej! Ligger och tittar runt lite på nätet, det vanliga ni vet bloggar, nyheter, facebook och instagram. Måste få min dagliga dos av allt sånt innan jag kan börja dagen. Vaknade för ett tag sen, har ätit frukost med mami, gått och handlat ciggaretter och nu sitter jag framför datorn och tänkte köra ett game LOL. 
Idag kommer älsklingen André hit, vi ska hitta på någe roligt och bara umgås. Igår tittade jag på en asbra film som jag starkt rekommenderar, Gangster squad(stavning?), så jävla tung film. Mayk kom hit med godis och så hade vi myskväll, världens bästa kille <3 
 
Snart är jag klar med allt pluggande och då har jag "sommarlov" yäy, i december är jag klar med hela utbildningen och då kan jag börja jobba, längtar så jävla mycket, att få jobba med någonting man är utbildad i och känner att man verkligen tycker om. 
 
Igår år jag btw smörgåstårta för första gången ever och den var hemgjord, det var Dilay som gjorde den och fyfan vad gott det var, var även första gången jag testade på att äta kräftor och jävlar vad gott det var, tog med mig resten av tårtan hem och ska trycka i mig resten senare haha. Jag och Nadia åt två feta portioner var igår. 
 
Så vad har hänt annars då, min älskade kusin André tog studenten i fredags, vilken lyckad dag det var, full med skratt och tårar, massa bakelser, tårtor, sprit och en massa jävla gott. Så stolt över honom att han nu är vuxen och arbetslös haha. Men nu ska jag vidare så vi hörs när vi hörs! PUSS!
 
Innan Andrés student!
 
O så smörgåstårtan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0