To Spain and back!

Hejhej, var väldigt länge som jag skrev av mig lite här så kände att det var dags.
Ligger just nu i sängen och äter godis och choklad haha riktigt fat ASS.
Har vart i Spanien, var där i 1 vecka med min kusin André, vi bodde hos min syster och några vänner. Det var en jätte mysig resa och vi skulle stanna där minst två veckor egentligen men så blev det inte.
Nu är min älsking i Faliraki i 10 dagar till och jag saknar honom redan -_- haha.

Idag har vart den typ tråkigaste dagen på läääänge har verkligen inte gjort ett skit, sov till typ 15 också vilket är jätte olikt mig, jag som går upp 9-10 varje morgon.
Längtar faktiskt till plugget börjar så att jag kan bli klar med det o börja jobba.

Här får ni lite bilder från spanien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0