Kommer aldrig på en bra rubrik!

Det svåraste med att blogga är fan att komma på en rubrik till varje inlägg seriöst får typ panik haha.
Ligger i sängen just nu har precis pratat med min älskling, tänkte att ja skulle somna till en film men fick sms av Nadia nyss och nu blir det mys på gården med cigg & godis.
Idag har jag, Nadia och Dilay suttit ute och solat, så skönt väder och imorgon ska det bli ännu varmare, jippi!
Om 9 dagar åker jag och André till Spanien, FINALLY! Så jävla skönt det ska bli med en semester och träffa min lillasyster som jag inte sett på över 2 månader...

Aja måste klä på mig, har får ni lite bilder från dem senaste dagarna.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0