23:39

Hej! 
 
Sitter framför datorn och tittar lite billiga sistaminuten resor, inte åt mig då min resa redan är bokad och klar men det är så kul när man typ blivit proffs på sånt att titta hur billiga resor man kan hitta haha. Största tönten jag vet. 
Idag har jag vart med Dilay och Nadia, myst hemma hos Dilay, städat och snackat. Mysigt som vanligt.
 
Imorgon har jag mitt absolut sista prov för denna termin och det ska bli så skööönt att få det gjort så slipper jag tänkta på plugg ända fram till September, då börjar det en ny kurs så har jag skola ända fram till december och sen är jag färdigutbildad och kan skaffa jobb, yäy. 
 
Ja vad finns det mer att skriva, har inte gjort så mycket de senaste dagarna, umgåtts med vänner, vart med min älskling Mayk och umgåtts med familjen. Torsdag åker jag till Södertälje och hälsar på där och i helgen hoppas jag på fint väder så att man kan hitta på något kul ute. 
 
Ne nu ska jag köra ett game LOL innan min serie börjar, puss! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0