Random

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? Nej!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Hmm, attraktion men inte kärlek.
Hur många har du varit kär i? Riktigt kär, en.
Är du kär just nu? JA!

Tio frågor om dig själv.

Namn? Kim
När fyller du år? 12 oktober
Några piercingar? Naveln och några i öronen, hade i tungan förut men den åkte ut.
Vad har du på dig just nu? Mjukis byxor och en syrianmjukiskofta
Vad tycker du mest om hos dig själv? Utseendemässigt är det kanske mina läppar o hår, personligheten så är det att jag är väldigt omtänksam och snäll.
Vad är du bra på? Vet inte haha, är en bra människokännare
Vem älskar du mest på denna jorden? Mamma, Mayk och mina systrar
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med någon annan

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Mayk
Vem är den roligaste av dina vänner? Hmm.. Helene :p
Vem är snyggast av dina vänner? Fia lätt!

9 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Storstädat och tvättat!
Vad ska du göra nu? Titta klart på en film sen sova.
Har du gjort något dåligt idag? Nää
Vad har du ätit idag? Pizza typ.
Har du duschat idag? Nej
Är du trött nu? Inte så värst

Annat.
Hur mår du just nu? Bra
Är du hungrig nu? Är typ alltid hungrig -_-
Vad är klockan nu just nu? 01:32
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Blogg bara

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Nej

Vilket är ditt favoritband/artist? Elvis

Vad gillar du för musik? Allt

Kärlek.
Har du kysst någon idag? Nej
När kysste du någon senast? Hmm.. igår tror jag det var
Är du romantisk? Ja det tycker jag
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej
Vem sov du senast bredvid? Mayk igår när vi tittade på tv
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 18 tror jag.
Hur ska din tjeje/kille vara? Exakt som han är nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0