2013-04-08

Hejhej! Seg uppdatering men har inte alls tänkt på att jag har en blogg och uppdaterar bara när jag har lust och kommer ihåg. Just nu ligger jag i sängen, helt pigg och utråkad. FETT sugen på godis men tror inte att jag kan få med mig någon till maxi så får väl fortsätta va sugen på det tills imorrn.... :/ 
Idag jobbade jag på Box Experience i några timmar, hoppar ju in lite då och då när dem behöver mig. Tror det är dags att söka nått deltidsjobb istället så man har lite större inkomst faktiskt. 
Hursomhaver, de senaste dagarna har jag spenderat i Södertälje med släkt, min älskling och vänner, fikat, pratat massa skit och myst.
Ne nu måste jag hämta något gott att äta och sen blir det LOL tills jag inte orkar vara vaken längre, imorgon blir det plugg HELA dagen, ligger efter som fan! Ska sätta igång med psykologin, ska bli kul!
 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0