Tidsfördriv!

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? Nej!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Ja det gör jag!
Hur många har du varit kär i? Så kär som jag är nu? En gång.
Är du kär just nu? Som faan! ;)

 

Tio frågor om dig själv.

Namn? Kim
När fyller du år? 12 Oktober
Några piercingar? Några i öronen och sen i naveln som jag haft sen jag var 12 år typ.
Vad har du på dig just nu? Dr denim jeans och André's tjocktröja.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Hmm svårt, utseendemässigt är det väl mitt hår och mina läppar. 
Vad är du bra på? Hmm.... ingen aning haha.. svårt att svara på själv.
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj och mitt hjärta!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med någon annan!!! 

 

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Det måste nog vara Ida.. 
Vem är den roligaste av dina vänner? André lätt! Haha <3
Vem är snyggast av dina vänner? Oj.. Heléne tror jag nog!

 

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Var på praktiken sen hem och spelat LOL haha.
Vad ska du göra nu? Gå och ta en cigg sen spela mer LOL.
Har du gjort något dåligt idag? Rökt är väl det enda dåliga jag kan komma på.
Vad har du ätit idag? Fisk med potatis och så en snickers o' en redbull!
Har du duschat idag? Inte än.
Är du trött nu? Nej inte alls!
Vad händer idag? Ja som sagt, spela LOL och kanske hinna plugga lite.

 

Annat.
Hur mår du just nu? Aldrig mått bättre 
Är du hungrig nu? Jaa!
Vad är klockan nu just nu? 20:20
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook, NTI-skolan & bloggen.

 

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Yes!
Vilket är ditt favoritband/artist? Måste vara Lil Wayne ;)
Vad gillar du för musik? Gillar allt!!

 

Kärlek.
Har du kysst någon idag? Nej.
När kysste du någon senast? Igår.
Är du romantisk? Ja det tror jag haha!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej.
Vem sov du senast bredvid? Nicole, igår!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Typ 18?
Hur ska din tjeje/kille vara? Exakt som han är nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0