Lite om mej!

X = ja  / = nej
 
(x) rökt en cigarett
(x) rökt en cigarr
(x) varit full
(x) hånglat med någon av samma kön
(x) varit kär
(x) dumpat någon
(/) rymt hemifrån
(x) blivit arresterad
(/) gått på en blinddejt
(/) varit kär i en lärare
(x) skolkat
(/) legat med en medarbetare
(x) sett någon dö 
(x) flygit
(/) spytt i en bar
(x) ätit sushi
(x) åkt skidor
(/) varit i ett våldsamt förhållande
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet
(/) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
(/) varit med i en jordbävning
(x) rört en orm
(x) blivit kittlad
(/) blivit rånad
(x) blivit missförstådd
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
(/) blivit avstängd från skolan
(x) varit i en bilolycka
(x) ätit ett helt glasspaket på en natt
(/) dansat i månljus
(/) hatat mitt utseende
(x) varit vittne till ett brott
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
(x) sjungit kareoke
(/) betalat för mat med bara mynt
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) gjort upp eld på en strand
(/) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor
(x) fått en önskan uppfylld
(x) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(x) burit en svart klänning
(x) drömt att jag gift mig med någon
(x) limmat fast min hand i något
(x) pratat i telefon i mer än sex timmar
(x) stannat uppe hela natten
(/) inte duschat på en vecka
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(x) tror på spöken
(x) blivit puttad i en pool med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är vacker
(/) brutit ett ben
(x) är riktigt kär 
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(x) svimmat
(x) gråtit på tunnelbanan
(/) snattat
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
(/) varit otrogen
(x) varit svartsjuk
(x) jag kan skriva utan att titta på tangenterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0