F*CK!

Fan vad besviken jag är! I flera år har min största dröm vart att se Lil Wayne live och så skulle han äntligen komma hit nästa fredag o ha en konsert. Sen läser man att den e framflyttad till... OKTOBER. Seriöst? Över 7 jävla månader, så jävla dåligt.

Iallafall... ligger i badet nu och värmer mig. Är ju sjuk och helt hängig, har knappt kunnat röka för min hals gör för ont och jag känner mig så sömnig. Blir en tidig kväll.
Känner hur allt i livet sakta men säkert börjar bli bättre, man börjar växa upp och tänka framåt. Känns bra! Fett positiv idag!

Nu ska jag upp och sen lägga mig i sängen och titta på en film jag velat se i 100 år men aldrig gjort det för jag lovat Nicole o titta med henne men kan väl se den två gånger, Magic Mike! :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0