My love

Hejhej! Ligger i sängen helt utslagen. När man är ute hela dagen och aldrig sitter stilla så blir man som en jävla zombie mot kvällen. Dagen började med att vi gick till Forum och mötte upp vår kusin Geroge, han vill ju se allting i Stockholm(vet inte vad som är så kul o se men aa) så vi gick och hyrde en bil och åkte runt överallt. 
Vi stannade inne i stan, gick runt i kungsträdgården och bestämde oss för att åka skridskor eftersom han aldrig i sitt liv har gjort det, han var bokstavligen bambi på hal is haha, han kunde knappt så upp själv. Jättegullig sådär.
 
Sen åkte vi till Södertälje, stannade vid älsklingens jobb en stund och hälsade på och sen vidare till mormor. Jag drog och träffade B på några cigg och sen åka vi hemåt. 
 
Nuuu ska jag ta sista ciggen för idag och sen sova. Imorgon börjar praktiken, ska praktisera på förskolan precis här där jag bor så det är skönt. Jobbar 09-15:30 varje dag. Efter blir det träning på direkten. 
 
Ne nu slocknar jag snart. Puss!
 
Bigsis, George & jag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0